niedziela, 2 września 2012

Rozdział 20 !

Resztę czasu na gali spędziłam sama . Smutna zaczełam myśleć o Justinie .
Podeszła do mnie Arianna .
- Hey smutasie .
- Co ? Cześć .
- Jedziemy ?
- Tak .
Po Tych słowach wstałam i pojechałam do domu . Gdy się obudziłam chciałam zobaczyć która godzina na telefonie ,ale telefonu nie było ani mojej torebki . Szukałam jej całą godzinę . W końcu dałam sobie spokój postanowiłam ,że najpierw się umyję .
Więc odświerzyłam się ubrałam w kremowe spodnie i taką lekko różową bluzkę i do tego akcesoria .
Następnie zadzwonił dzwonek . A w drzwiach stał Justin .
- Cześć .
- Hey co tam ? Spytałam się niepewnie .
- Na gali zostawiłaś torebkę .
- Ohh dzięki .
- nie ma za co to cześć .
- Yyyy .... Poczekaj .
- Tak ?
- Miałbyś ochotę na śniadanie ?
- Jasne .
- To zapraszam .
- Dzięki .
Po tych słowach Justin wszedł do środka . Chwilę pogadaliśmy zjedliśmy śniadanie . A później Justin poruszył Nasz temat .
- Jasmine .
- Tak ?
- Tęsknie za Tobą za twoimi oczami uśmiechem . Za wszystkim .
- Proszę nie poruszaj tego tematu . Razem nie jesteśmy ,ale przyjaciółmi przecież możemy być .
Uśmiechnełam się . Później Justin poszedł ,a ja sama siedziałam i oglądałam film . Później poszłam na próbę . Następnie miałam występ 4 wywiady i podpisywanie autografów .
Po Tym męczącym dniu wróciłam do domu spadłam na łóżko i zaczełam płakać w poduszkę .
Przyszła do mnie babcia .
- Kochanie co się stało ?
- Babciu ja już nie chcę być sławna tęsknie za moim normalnym życiem .
- Wiem .
- Jak to ?
- Widzę to po Tobie .
- Chcę z Tobą mieszkać ,ale to już mnie męczy .
- Kochanie to skończ z Tym raz na zawsze .
- Nie mogę zostawić mojej grupy przyjaciół i fanów .

                                       JUŻ ZAPÓŹNO .

_______________________________________________________

Przepraszam ,że tak mało no ,ale jakoś weny nie miałam . ;)
POZDRAWIAM VICTORIA < 3 ..

3 komentarze:

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W