niedziela, 28 lipca 2013

Informacja

Hej!
Ostatnio myślałam nad zakończeniem pisania tego blogu. Zrozumcie, że wstydzę się moich pierwszych rozdziałów! Nie wypominajcie mi ich. Wiecie, że najchętniej usunęłabym je i zaczęła pisać od nowa, ale nie mam czasu. Napisanie jednego rozdziału ostatnio sprawia mi problem, a co dopiero 20. Nikt z Was tak naprawdę nie byłby w stanie napisać 20 rozdziałów w jeden dzień, to nie realne ... Musicie mnie zrozumieć. Cały czas rozmyślam nad usunięciem wszystkich rozdziałów, a najlepiej skasowaniem tego bloga. Każdy mój rozdział jest do dupy. Co z tego, że fabuła jest fajna skoro styl pisania beznadziejny? Chciałabym umieć pisać wspaniałe rozdziały, takie które was zadowolą, ale nie umiem ... Nie umiem. Z drugiej jednak strony mam wiele pięknych chwil związanych z tym blogiem i czytelników, których nigdy nie zapomnę. Wyświetlenia mnie zaskakują, statystyki rosną, a ja tym bardziej nie wiem co zrobić. Boję się napisać rozdział, boję się, że Was zawiodę. Tak! Dostaję hejty, ale nie publikuję ich na blogu. Wiecie jak to boli? Nie, nie wiecie ...
Człowiek wyrywa z siebie siódme poty, stara się by napisać ten rozdział, a w zamian dostaję masę hejtów. Tacy hejterzy potrafią wypomnieć najmniejszy błąd. Ej! Ale ja mam tylko 11 lat.
MIMO WSZYSTKO DZIĘKUJĘ, ŻE KOMENTUJECIE, OBSERWUJECIE, FOLLOWUJECIE, PYTACIE, LAJKUJECIE I PODBIJACIE STATYSTYKI. 
/ W


37 komentarzy:

  1. Co ty gadasz blog jest świetny pisz dalej ja mam 13 lat i lepiej od ciebie nie napiszę.Ja czytam twojego bloga i według mnie jest ciekawy . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, nie kasuj tego bloga! Według mnie każdy rozdział jest wspaniały :) nie przejmuj się tymi co piszą Ci "twoje opowiadanie jest głupie", bo to nie prawda. KC CIĘ I TEGO BLOGA I PROSZĘ PISZ DALEJ ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj ! Proszę nie usuwaj ! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj, prosze cie :((. Ten blog jest swietny<3. Nie przejmuj sie tymi glupimi hejtami. ;-;. Blagam cie, pisz dalej! <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kończ tego bloga. Proszę bardzo go lubie czytać, a hejtami się nie przejmuj jak na 11 lat super piszesz. Proszę nie zawiedź nas. To jest moje ulubione opowiadanie z wielu innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj od tego czasu jak z przyjaciolka zaczelam czytac twojego bloga to pokochalam Justina Biebera prosze zastanow sie jeszcze naf tym jestem fanka twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kończ. wiem o co chodzi bo sama prowadzę bloga. rozdziały nie są do dupy. umiesz pisać i się tego nie wstydź. pokaż że nie obchodzą cię hejty. bądź silna <3 kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kończ tego bloga. On jest Zajebisty. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyno co Ty gadasz?? "rozdział do dupy" cie chyba popieprzyło !!! ten blog jet jednym z najlepszych !!!
    każdy bloger ma "gorszy dzień " ale to nic złego :)
    nie raz można mieć doła albo poprostu brak chęci do pisania, brak weny ale to się zdarza.
    Są wakacje i rzadko komu się chce siedzieć i pisać.
    Nie którzy piszą na kartkach rozdziały jak naprzykład jest na plaży i się nudzi, itp. a potem przepisują na komputer i wkładają na bloga
    dzięki czemu nie siedzą przy kompie 3 godziny by coś napisać tylko 1 godzinke zajmie pzepisywanie i jest :)
    jeśli nie wiesz kiedy dodasz rozdział to poprostu wymyśl date do którego powinno Ci się udać napisać i wtedy jest lepiej dla obu stron bo ty nie musisz się zażynać aby napisać rozdział my wiemy że o nas nie zapomniałaś :)
    co do częstości to przecież nie musisz dodawać kilka dziennie wystarczy raz na kilka dni w zaleźności od twojej sytuacji ale nie ma potrzeby źebyS siE zażynała aby tylko napisać.
    Masz 11 lat a piszesz naprawdę super :D
    co do hejterów:
    oni byli, są, i będą
    przestać hejtować nieprzestaną
    no cóż....
    zawsze pomyśl o nas o wiernych czytelnikach, i jak dostaniesz kolejnego hejta to pomyśl że debil który to napisał jest szczęśliwy że dowalił kolejnej osobie bo zazdrości że sam nie umie tak pisać :D

    duuuużo weny
    pozdrowienia
    buziaki :******
    ^^
    Anana

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno każdy rozdział nas zadowoli^^
    Hejterzy są i będą ale pomyś że ten kto pisze hejty ci zazdrości i zamiast cieszyć się sukcesem razem z tobą to się cieszy że ci dowalił i cię wkurzył...
    żaden twój rozdział nie był do dupy
    a każdy miewa gorsze dni gdzie nie idzie mu pisanie rozdziałów .

    duuź weny
    pozdrowienia i mam nadzieje że nie usuniesz bloga (-,-)

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie usuwaj bloga. Piszesz świetnie pomimo twego wieku. Początki zawsze są trudne, dlatego nie wstydź się ich i idź dalej. Czekam na kolejny rozdział. /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę Cię nie kasuj. Nie przejmuj się hejtami. Ja mam 13 lat i w ogóle nie jestem w stanie jednego rozdziału napisać na takim poziomie jak ty a bardzo dobrze piszę. Żaden twój rozdział nie j4est do dupy. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie masz prawa tego usuwać! Bo ci wykopie gały oczne (nie buerz tego do suebie heh). To naprawde zaje fajny blog. Rozkręcałam sie z czytaniem a tu nagle nue ma kilejnego rozdzialu. Czytam na telefonie i nawet dodalam ten blog do zakladek. Plis daj kolejny i nie rozpaczaj nad tym ze jacys durnie do ceniaja tego ze ktos ma uczucia. Naprawde oni wszyscy poprostu nir maja co robic i robia sobie jaja z pierwszych lepszych stron jakie sie pokaza. Nie przejmuj sie i do jasnej cholery dawaj ten rozdzial.
    TWOJA NAJLEPSZA FANKA I CZYTELNICZKA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie usuwaj , proszę !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słuchaj, mam 13 lat i też moich początkowych rozdziałów się wstydzę, myślałam, żeby bloga usunąć, bo nikt nie czyta i wgl, ale kocham go i nie potrafię, wiek nie ma nic do znaczenia, jeżeli robisz to co kochasz ;) Be strong :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog jest świetny <3 nie usuwaj go......masz mega talent do pisania zwłaszcza że masz dopiero 11 lat...i nie przejmuj się tymi hejtami

    OdpowiedzUsuń
  17. Po 1 nie usuwaj tego bloga,bo co ja będę czytać?Co?
    Po 2 ty masz 11 lat? Ja mam 13 i nawet 1 rozdziału nie umiem napisać.
    Po 3 nie przejmuj się hejtami, to tylko ludzie,którzy chcą się dowartościować.
    I po 4 nie bój się pisać.Każdy rozdział jest fantastyczny.

    Mam nadzieję,że cię podniosłam na duchu i nie usuniesz tego bloga :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rozdział był boski , a moim zdaniem Justin powinien się zastanowić czy Bella nie wymyśliła sobie tej historyjki z rakiem , ale mimo to powinien ją wspierać . I dobrze by było gdyby Justin był z Jas !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten rozdział był boski , a moim zdaniem Justin powinien się zastanowić czy Bella nie wymyśliła sobie tej historyjki z rakiem , ale mimo to powinien ją wspierać . I dobrze by było gdyby Justin był z Jas !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty masz 11 lat ? ;O boże! nie usuwaj siocha!!! to jest świetne jak to zrobisz stracisz wiele fanów (SWOICH FANÓW,BO MASZ JUZ TAKICH UWIERZ!) i ich zawiedzieć ;c <3 nie rób tego ;* kc!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty masz 11 lat ? ;O boże! nie usuwaj siocha!!! to jest świetne jak to zrobisz stracisz wiele fanów (SWOICH FANÓW,BO MASZ JUZ TAKICH UWIERZ!) i ich zawiedzieć ;c <3 nie rób tego ;* kc!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno masz świetnego bloga nie usuwaj go . Prosze

    OdpowiedzUsuń
  23. błagam cię nie usuwaj ja to kocham♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Posłuchaj mnie !
    Masz 11 lat ... więc nie oczekuj od siebie nie wiadomo jakich rozdziałów . Ale wiedz jedno !
    Piszesz wspaniale , gdy czytałam te rozdziały czułam się naprawdę jak Jasmine . A wiadomo że to się niegdy nie zdarzy bo to do jasnej cholery Bieber !
    Sławny piosenkarz ! Twoje opowaidanie jest wspaniałe i kurwa jest Extra ! Pamiętaj ... nawet jeśli usuniesz , zawiesić , przerwiesz ... bloga , ja i tak będę tu wchodzić i od nowa czytać wszystkie rozdziały <3 Moja siostra przeczytała tylko do 7 rozdziału , nienawidzi Justina ale chce czytać dalej . Jeszcze przyjdzie czas że napiszesz książkę i będziesz z siebie zadowolona .
    A HEJTERZY TO NIECH SIĘ KURWA ODPIERDOLĄ BO SĄ TYLKO CHUJAMI KTÓRZY NIE DOCENIAJĄ WYSIŁKU . Z góry przepraszam za wszystkie przekleństwa .
    UWIERZ ! Ja mam 13 lat i piszę tylko takie wypociny : http://beyourself6969.blogspot.com/
    TY MASZ TALENT ! I go nie marnuj .
    Nie każę ci kontynuować bloga /
    Możesz napisać jeszcze 1/2 rozdziały końcowe i skończyć z tym blogiem .
    Ale jeśli nie otworzysz innego to cię zabiję <3
    Przecież każdy jara się twoim opowiadaniem ! *.*
    Nie widzisz tego ? Hejterzy są idiotami i tyle ci powiem . A co do smutku .... hejterzy to nie powód do smutku i bólu . Naprawdę uwierz mi coś o tym wiem . Tylko zapamiętaj ! Zawsze ale to ZAWSZE znajdziesz w nas pocieszenie !
    Masz 11 lat , całe życie przed tobą !
    A jak się dowiedziałam że masz 11 lat to po prostu spadłam z krzesła :D Pomyślałam :
    Nie to nie możliwe , przecież takie nie może pisać 11 latka ... Ja naprawdę myślałam że masz 15/16/17 lat .... Jesteś poprostu genialna !
    Jeżeli nie możesz sobie poradzić z hejterami , to poproś o pomoc mnie . Ja przemuwię do głowy każdego że jak mu się nie podoba to niech WYPIEPRZA !
    Bo mi ciebie żal .. i smutno mi .
    Pamiętaj że zawsze mogę ci pomóc !
    To taka litania od mojej strony <3

    OdpowiedzUsuń
  25. prosze pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  26. proszę cię kochana pisz dalej to co piszesz jest niesamowite. mam 13 lat i nie potrafiłabym napisać lepiej pozdrawiam <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  27. To chociaż dodaj zakończenie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie kończ tego bloga błagam! Pisz nowe rozdziały. Musisz sobie postawić taką wielką ścianę między dobrą opinią a hejtami tym ostatnim to sie bardziej nie przejmować. :) Zapraszam w międzyczasie do siebie.

    http://just-love-me-like.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dodawaj kolejne jesteś świetna . Nie moge doczekać się następnego rozdzialu tylko na to czekam . PROSZE CIE NIE REZYGNUJ ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. prosze nie kasuj tego swietnwgo bloga .. prosze . :) masz tlent dziewczyno zrozum to .. ja nie rozumiem ludzi ktordy moga hejtowac ten blog . poprostu sa idiotami .. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem pod wrazeniem jakie wspaniale opowoadanie piszesz, zaczelam to czytac o 6 a przed chwila skonczylam i mam nadziehe ze bd pisac dalej i nie przejmuj sie krytyka bo na prawde swietnie piszesz;) mam nadzieje ze dodasz jeszcze kolejne rozdzialy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. weź nie zostawiaj bloga,a przede wszystkim NAS!!!! masz mi pisać rozdziały i to natychmiast nawet moge czekać tydzień, miesiąc, rok itd. teraz ci napisze od serca nie przejmuj się hejtami. Nie są lepsi bo są zazdrośni bo masz talent a oni go nie mają. Jesteś świetna! świetnie piszesz i wgl. >_<

    OdpowiedzUsuń
  33. proszę nie kończ z blogiem

    OdpowiedzUsuń
  34. http://www.holly-justin.blogspot.com/ Zapraszam do mnie, super opowiadanie bardzo mnie zachecasz do czytania czekam na kolejny rozdzial i zaprasza do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Twojego bloga znalazłam dopiero dzisiaj, nie spałam całą noc,żeby przeczytać wszystkie rozdziały i powiem Ci, że było warto. Piszesz na wysokim poziomie jak na swój wiek,ja mam 13 i nawet nwm, czy potrafiłabym niektóre sytuacje opisać tak dokładnie jak Ty:P Kocham czytać takie blogi o JB<3 ,ale większość jest taka sama i o tym samym. Szczerze mówiąc zaskoczyłaś mnie każdym rozdziałem:)A tymi błędami się nie przejmuj z czasem znikną. W końcu Masz tylko 11 lat i powinnaś być z tego dumna ze sw osiągnięć. STAY STRONG BELIEBER<3. . A no i ten czekam na kolejny rozdział. Charlotta :-*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W