sobota, 5 stycznia 2013

Rozdział 25 !

Wiedząc ,że już nic z tym nie zrobię . Udałam się do zakładu pogrzebowego . Zamówiłam pogrzeb i zmarnowana poszłam do domu Arianny . Myślałam ,że dowiem się Prawdy . Po prostu Arianna nie zabiłaby się z powodu raka . To musiał być inny powód . Przypomniało mi się ,że Arianna pisała pamiętnik . Nigdy nikomu nie chciałą go pokazywać . Ale po jej śmierci , postanowiłam zaryzykować . Weszłam do jej pokoju , w którym obecnie panował bałagan . I usiadłam na łóżku . Zaczęłam dotykać jej ubrania , i wspominać ,o dziwo pamiętałam w jakich dniach nosiła jakie ubrania . Postanowiłam wziąść się w garść ,bo to co się stało już się nie odstanie ! I zaczęłam szukać jej pamiętnika . Naprawdę uwierzcie nie było łatwo . Nie dość ,że miała wiele książek i zeszytów , to jeszcze wiele szaf/ek . Po którkich namysłach znalazłam zeszyt Arianny . Skąd wiedziałam ,że to jej zeszyt skoro wogóle nigdy go nie widziałam ? To proste ,było napisane : My Life by Ari ! :* . Pamiętam ,że kochała tak pisać , przedewszystkim By Arianna . Naprawdę nie łatwo było mi otworzyć ten zeszyt , przecież tam były wszystkie jej wyznania . Wszystkie tajemnice , nawet te o ,których nie miałam pojęcia . W końcu otworzyłam , przewijałam kartki bardzo szybko ,aż natknęłam się na bardzo ciekawą kartkę z napisem ,, Życie nie jest sprawiedliwe , i nigdy nie będzie."
Zdziwił mnie tytuł napisanego fragmentu .
Połowa treści mnie zaszokowała :
,, On znowu zaczął na mnie krzyczeć . Nie wiem ,dlaczego powodu jak nie było tak nie ma , a on nie chce przestać . Mówię mu : Nie krzycz ! A on nie daje spokoju . Chciałabym umrzeć . I zapomnieć o wszystkim . Chciałabym powiedzieć mu : Dość ! Odejdź , i zostaw mnie w spokoju ,ale on Nie chce i nadal na mnie naciska . A przecież mówię , proszę , wołam , krzyczę . Nie jakby do ściany ,która po złości nie ustąpi .
Lepszego scenariusza nie mogło mi życie napisać ?
Napisane : 28 listopada 2012 r .

***
Ej ,ale przecież wczoraj był 29 musiała to napisać dwa dni temu . Niestety z dnia 29 listopada nic nie było . Posprawdzałam , wszystkie daty ,ale nic nie znalazłam ciekawego . Zwierzenia były dodawane regularnie ,ale ostatnio nie . Postanowiłam zatrzymać sobie pamiętnik Arianny . Czułam ,że przyjaciółka , nie mówiła mi do końca prawdy . Ale mimo to chciałam się dowiedzieć , co przede mną ukrywała , i co najważniejsze ,dlaczego się zabiła .
Wróciłam do domu usiadłam na kanapie . I zauważyłam ,że dom jest pusty , to wszystko tak strasznie dobijało , postanowiłam zadzwonić do Justina . Żeby pomógł i poradził ! .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzięki ostatnio dużo postów ( rozdziałów ) Dodaję przyzwyczjacie się :D !
Jak myślicie Justin zgodzi się na spotkanie . Co Arianna za życia ukrywała przed Jasmine > ?
To wszystko już niedługo . ♥

3 komentarze:

  1. Kolejny chcę !
    Świetne to ;3

    Kiedy kolejny, bo nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to co jaki bedzie nn?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniejsze twoje rozdziały były trochę bezsensu. Teraz jest lepiej. Mam nadzieję że będzie więcej takich rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W