piątek, 18 stycznia 2013

Rozdział 28 !

Nie chciałam ,żeby Justin się ,o Tym dowiedział. Nie chcę już mieć nic wspólnego z Drakem. Tylko przyjaźń i Nic więcej. Po co mi problemy. I tak mam ich sporo. Moje życie w jednej z chwil w ostatnim czasie się posypało. Moja przyjaciółka odeszła z Tego świata. Justin Zdradził mnie z Bell'ą.
Ohh ,życie Czasem potrafi dać w kość. Chcę wreszcie wyjaśnić sobie sprawę z Justinem. Postawić kawę na ławę. Powiedzieć : Nie chce się kłócić ,chcę prawdy!" Czy tak trudno zrozumieć moje potrzeby. Postanowiłam umówić ,się z Justinem na następny dzień.

***Kolejny dzień***
Ubrałam się dzisiaj dość wcześnie po krótkim odświeżeniu zeszłam na dół. Tam zaczęłam parzyć wodę na kawę i wypakowywać delicję oraz inne ciastka z opakowań ,nastepnie potrawy znalazły się na talerzu ,a później na małym ,skromnym stoliku. Po 16 minutach oglądania tv usłyszałam pukanie do drzwi. Wzięłam głęboki wdech i wypuściłam z siebie powietrze. Podeszłam do drzwi i pomyślałam ,,Właściwie ,to nie wiem czy on mnie zdradził ,a jeśli tak? Moje i jego życie się Zmieni". Lekkim i płynnym ruchem otworzyłam drzwi.

( ps. teraz będzie dialog nie będę pisała kto powiedział dane zdanie ,po prostu Ja: , Jus: . )

Ja: Witaj ,wejdź do środka.
Jus powoli usiadł ,a ja koło niego.
Jus: Dzięki.
Ja: Jedz jeśli chcesz.
Jus: Wolałbym rozmowę.
Ja: A no tak no więc chciałabym wiedzieć co się tam wydarzyło.
Jus: Po Twoim odejściu zacząłem poznawać powoli Bellę. Później zaczeła żądać ode mnie rzeczy ,których nie chciałem zrobić. Ale zostałbym zwolniony ,więc zacząłem robić z nią ,,to".
Nagle weszłaś Ty. Po twoim odejściu dokończyłem sprawę. Tak wiem jestem idiotą. Nigdy sobie Tego nie wybaczę ,ale zrozum ,że To się dla mnie nie liczyło. Nie wiem jak ja mogę Teraz spojrzeć Ci w oczy. Cały czas jest mi wstyd. To było świńskie. Jestem ostatnim dupkiem ,a Ty przyjełaś mnie do Swojego domu. Nie wiem ,dlaczego jeszcze nie padam przed Tobą na kolana ,i nie dziękuje ...
Ja: Nie chcę robić afer ,awantur i innych niepotrzebnych zdań do wykorzystania. Chcę tylko wiedzieć ,całą prawdę. Z kim ,mnie jeszcze zdradziłeś? - zapytałam już cała we łzach.
Jus: Z nikim przysięgam. Jesteś jedyną kobietą ,w Moim życiu. A ja straciłem moje Wszystkie szanse. Jak ostatni debil dałem się omotać. Nigdy sobie Tego nie wybaczę. Ale chcę być z Tobą! Jeśli ,tylko byłaby minimalna szansa ,to chciałbym do Ciebie wrócić.
Ja: Justin zachowałeś się jak ostatni debil. Tak to prawda. Zdradziłeś mnie przy pierwszej lepszej okazji. A wytłumaczenia nie masz ,bo to ,że musiałeś to zrobić dla Beliebers ,kariery. Wiem ,ale dla Mnie to żadne ,ale to Żadne wytłumaczenie. Ale kocham Cię i naprawdę Nie umiem bez Ciebie żyć.
Jus: ...

______________________________________________________________________

Co odpowie Jus ? No właśnie to w kolejnym czyli 29 rozdziale ;) ! ././ W ././

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W