poniedziałek, 6 maja 2013

Fan Page na Facebooku!

Hej!
Teraz możecie obserwować każdy nowy ruch dotyczący opowiadań. :P Jeśli będę miała jakiś nowy pomysł to od razu napiszę o tym na fan page. :) Jeśli macie ochotę być administratorem to piszcie na Facebooku lub na : wiktorka3@interia.pl
Proszę o lajkowanie, ponieważ to daję wielką motywację. :**
Nie zauważyłam nawet jak wiele się tu zmieniło, jest już ponad 49 tysięcy wyświetleń i 20 obserwatorów! Jest pod każdym postem ponad 400 wyświetleń oraz 30 komentarzy. Może dla kogoś to mało, ale dla mnie to naprawdę wielki sukces. Jeśli jesteś fanką to napisz, a ja obiecuję jakiś wspaniały dedyk dla Ciebie. / W
Oto mój FAN PAGE, tak prowadzę go sama. :)

JAK OCENIACIE NOWY WYGLĄD BLOGA? 

4 komentarze:

  1. Wolałam tamten. Wiesz co ja bym dała tylko tło czarne takie jak wtedy a reszta świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląd boga - super^^
    polajkowałam fan page ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląd boga - super^^
    polajkowałam fan page ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W