piątek, 31 maja 2013

Zwiastun 3 sezonu opowiadań o Justinie Bieberze! :D

Już zrobiłam nagłówek i zwiastun, więc zostały mi do napisania 3 rozdziały i zaczynamy 3 sezon opowiadań! :D Cieszycie się? :P Jednak nie zapomnijcie o komentowaniu rozdziału 48. Nie umiem zrozumieć, dlaczego skoro czyta to opowiadanie ponad 50 ludzi, to komentuje je zaledwie 10??? :(
/ W
http://youtu.be/SY3hCsfOoqA <--- link do zwiastunu <3 :D



            JAK OCENIACIE ZWIASTUN?






Przepraszam za błędy, ale nie jestem 'specem' :D / W

6 komentarzy:

  1. Zwiastun super *.* w ogóle ten blok... kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER *.* NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski *.* Ten zwiastun wymiata! A bipolarność jest zuaaaa -,- Ale mu wybaczy nie? 0,0 Czekam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://storyjb.blog.pl/ WEJDZCIE NA TEGO BLOGA A NIE POŻAŁUJECIE !!! zgóry sorry za promowanie siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu dziś przeczytałam cały blog. Nie umiem się doczekać 3 sezonu *.* Zwiastun jest super :D czekam *__*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W