poniedziałek, 20 maja 2013

Jest taka sprawa ...

Hej Wszystkim!!!

Tak więc mam parę spraw infromacyjnych.

1. Rozdziały będą w różnych długościach. Raz będą krótkie, raz długie, a raz średniej długości. Dlatego bardzo Was proszę już nie piszcie w tych komentarzach "szkoda, że krótkie". Rozumiem, że to Was denerwuję, ale w którymś momencie muszę skończyć, żeby było ciekawie.

2. Rozdziały będą dodawane co 2-3 dni, ponieważ jak mówiłam mam sporo zaległości + jestem chora.

3. Piszcie na asku pytania dotyczące wszystkiego. Jeśli chcecie dowiedzieć się czy np. "Justin i Jasmine będą razem" lub takie inne.

4. W komentarzach podawajcie linki do swoich blogów, ale nie obiecuję, że na każdy wejdę, ponieważ jest ich okropnie dużo. Mam teraz troszkę wolnego czasu więc poczytam i zostawię po sobie ślad.

5. Jeśli gdzieś 'zapromowałyście' lub ktoś inny 'zapromował' mojego bloga, to wyślijcie mi linka, a na pewno podziękuję. PS. Jak już piszecie czyj to blog to piszcie "Blog Wisi" :)

6. Postanowiłam, że każdy rozdział będzie komuś dedykowany, więc jeśli chcesz dostać dedykację napisz na mojego FAN PAGE.

7. Pod rozdziałem będzie również blog, który polecam. I właściwe do tego potrzebny jest punkt czwarty.

8. Pod TYM postem podpisują się wszyscy, którzy czytają mojego bloga. Chcę po prostu wiedzieć ile mam stałych czytelników.

9. Jeśli chcesz być informowany napisz swojego twittera (najlepiej daj link) w nowej zakładce "INFORMOWANI" :) Na pewno powiadomię.

Przepraszam wszystkich, że ostatnio nie pojawiają się rozdziały, ale jestem chora, a w chorobie niestety ciężko się piszę. :) Wiem jak to strasznie denerwuję gdy nie możesz się doczekać co będzie dalej, ale to nie moja wina. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za wyrozumiałość i ogromną cierpliwość. Jesteście najlepsi, nikt nie ma takich czytelników jak Ja :) Po prostu jesteście cudowni, kocham Was. <3

PS. Podpisujcie się pod tym postem. Chcę wiedzieć ILE WAS JEST. :P

Kontakty:

ASK - pytajcie!
FAN PAGE - lajkujcie!
TWITTER - followujcie!
E-mile: wiktorka3@interia.pl - piszcie, na pewno odpiszę!

/ W

53 komentarze:

  1. Tutaj MaggieBlue ;)
    Wciąż czytam, ale chciałabym już nowy rozdział, strasznie się niecierpliwie.
    Zapraszam na maggieblue.bloblo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj MaggieBlue ;)
    Wciąż czytam, ale chciałabym już nowy rozdział, strasznie się niecierpliwie.
    Zapraszam na maggieblue.bloblo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż czytam!!!! I czekam oczywiście na nowy :)
    Jak możesz to se looknij :D
    maggieblue.bloblo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam ;* !

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie czytam bloga.<3
    http://belieberloff.blogspot.com/ ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. @LuvDreww mój blog to yellowrainc0at.blogspot.com bardzo fajne opowiadanie ;#

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Jesteś naprawdę bardzo utalentowana, masz wielki talent. Zrób proszę tak aby Justin był z Jasmine! Będę cię żeby Justin już nie zdradzał Jasmine<3

    OdpowiedzUsuń
  10. http://opowiadaniaojustiniebieberzewisi.blogspot.com/ :D Zapraszam na mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam i czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę dedykacje dla Misiak :***
    Pozdr. dla cb.. a to opowiadanie jest zajebiste.
    Czekam n.n. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny blog i czekam na następny :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam i co dzień sprawdzam czy są nowe rozdziały... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fast skarbie ;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam i czekam na następne rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytam to co piszesz jest super

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka :* Miałam informować, że jestem stałą czytelniczką więc....hmmm.... informuję xD No tu jest link do mojego bloga http://j-j-m-k.blogspot.com/ :) oczywiście czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam i sprawdzam codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem na 1000000000...Do next- Pozdrawiam Pa myszka<33

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czytam p.s. to mój blog jest nowy i dopiero zaczynam : www.beyourself6969.blogspot zapraszam do czytania i komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytam i czekam...niecierpliwie...

    OdpowiedzUsuń
  24. ok. Sprawdzam codziennie czy jest nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  25. czytam i codziennie sprawdzam ; *

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam i sprawdzam codziennie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. dodawaj szybciej bo umieram :***

    OdpowiedzUsuń
  29. http://postarajsiebieber.blogspot.com/2013/05/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny, czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytam i naprawdę dziekuje że to piszesz xoxo <33

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W