niedziela, 3 lutego 2013

Nowy blog z opowiadaniami o Justinie Bieberze.

Cześć, jak już pisałam. Wcześniejsze posty i te są :
1. Za krótkie.
2. Beznadziejne.
3. Nie interesujące.
4. Monotonne.
5. Do hejtowania.
Teraz założyłam nowego bloga z opowiadaniami. Chcę dokończyć ten mimo wszystko. Ale jeśli nikt tego nie będzie czytał to zrezygnuje z obydwóch blogów. Naprawdę to nie jest ,przecież trudne. Ja pisze długo, a Wam zostawiam tylko dodać ocenę w postaci komentarza. Jeśli lubicie czytać moje opowiadania. To myślę, że ten powinien się Wam spodobać. Ocenicie?
Mój blog: https://www.facebook.com/DemiLovato?ref=ts&fref=ts
Podoba się? Jeśli tak to dodaj komentarz tutaj i tam. ;)




5 komentarzy:

  1. Pisz dalej, masz talent nie marnuj go ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee ! Masz pisać dalej ! Proszę <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę teraz dodawała częste posty. Ale nie obiecuje, że będą idealne, ponieważ nie umiem pisać idealnie. I chyba nikt nie umie. Mimo to dokończę tego bloga. A historia z Arianną będzie dla Was zaskoczeniem. Paa, W :* !

    OdpowiedzUsuń
  4. dokończysz tego bloga ?? proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie prosze tamto było ciekawe :o Ja chce ich ciąg dalszy czytać <3333

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W