wtorek, 5 lutego 2013

Rozdział 30 !

Nie odpowiadając zaprowadziłam Justina do pokoju wcześniej zamykając drzwi. Podeszłam do chłopaka, a on przyciągnął mnie do siebie i zaczął namiętnie całować, poczułam jego ciepłe dłonie pod bluzką, której po chwili nie było na moim ciele. Położył mnie na łóżku u usiadł na mnie. Zaczął jechać po moim ciele delikatnie je całując, gdy chciał zjechać dalej moje spodenki mu przeszkodziły więc delikatnie ciągle całując ciało zdjął je. Na moim ciele zostały tylko majtki i stanik. Justin pieścił moje ciało jeszcze przez chwile i zaczął po kolei zdejmować moją bieliznę. Spojrzałam w jego oczy i zapytałam. 
- Justin na pewno chcesz to zrobić? Nie jesteśmy za młodzi? 
- Nie sądzę. 
Odpowiedział po czym przeszedł do ,,konkretów". Przyszła moja kolej teraz to ja leżałam na Justinie, rozebrałam go całego co poszło mi bardzo szybko. Justin nadal leżąc na mnie zapytał. 
- Czyli zgadzasz się? 
Teraz nie miałam wątpliwości, że to właśnie z nim chcę przeżyć swój pierwszy raz. 
- Tak jestem pewna. - odpowiedziałam. 
Justin po moich słowach przewrócił mnie na plecy i zaczął. Obsypał pocałunkami dosłownie całe moje ciało. Ja w tym czasie zatapiałam ręce w jego włosach.  Powoli wszedł we mnie. Zaczął ruszać biodrami coraz szybciej i mocniej. Zaczęłam jęczeć co bardziej motywowało Justin'a. Biebs ruszał biodrami zdecydowanie i szybko. Po chwili doszliśmy. Justin powoli i delikatnie wyszedł ze mnie . Usiedliśmy wtuleni w siebie. Ubraliśmy się w bielizne i położyliśmy na łóżku.
- Kocham Cię, skarbie! - powiedział Justin lekko całując moje czoło. 
- Ja Ciebie też! - odpowiedziałam na wyznanie miłości Justin'a. 
Byliśmy ,,tym" strasznie zmęczeni więc w kilka minut zasneliśmy. 



_____________________________________________________________________


Przepraszam, że taki krótki, ale zdecydowanie nadszedł czas na pierwszy raz Jasmine. Strasznie się zmęczyłam przy pisaniu tego rozdziału. Wiec przez najbliższe kilka godzin nic nie napiszę. Myślę, że to narazie Wam wystarczy :) ! Jeśli chodzi o dodawanie komentarzy to proszę jak jesteście dajcie koma tutaj i do poprzedniego postu. Strasznie bym się cieszyła. Myślę, że dobrze wyszedł ten post, a wy jak sądzicie? Chętnie każdego wysłucham. / W 



5 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zakończyć rozdział po scence 18+. To ja czekam na kolejny rozdział i zapraszam do mnie:
    swagggerlove.blogspot.com

    @SwagggerLove

    P.S. Jakby co to nie bierz nas do Liebster Award

    Życzę miłego i natchnionego pisania

    OdpowiedzUsuń
  2. Okeey ;) Dziękuje, i nawzajem ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcem kolejny rozdział!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog jestes dobra w tym co robisz wiec rob to dalej

    ps. polecam tego bloga :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNE OPOWIADANIE!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W