wtorek, 12 lutego 2013

Nowy sezon! Podoba się pomysł?




Hejj! Jak wiecie ostatnio nie mam trochę czasu. Ale pomyślałam nad zrobieniem drugiego sezonu tych opowiadań. Mam już wszystko w głowie i wiem jak rozłożyć tą historię. Musicie mi tylko pomóc. Komentować i dawać rady. Napewno będziecie zaskoczeni nowym sezonem. Będzie wiele tajemnic wygrzebanych z przeszłości. Nie tylko Arianny. Justin nie jest taki święty na jakiego wygląda. Dojdą też postacie. I mała niespodzianka. Jeśli ktoś mocno się wczytał w 30 rozdział. To będzie wiedział jaka. :) Dojdzie również tajemnicza kobieta z dzieckiem. I namiesza kompletnie w życiu Jasmine. Jeśli jest ktoś chętny do zrobienia zwiastunu. To proszę o kontakt: wiktorka3@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W