wtorek, 21 sierpnia 2012

Chcecie kolejne rozdziały ? ( Ważna sprawa )

Hey postanowiłam sprawdzić ile mam fanów kto czyta mojego bloga i chcę więcej na dzień rozdziałów niech się podpisze i napiszę coś o moim blogu takie komentarze mi są bardzo ale to bardzo potrzebne :) Więc piszcie komentarze . Przy okazji możecie napisac swoje propozycje co mogłoby być dalej . Chciałabym przeczytać z dwa takie komentarze ,żeby dalej pisać to naprawdę dużo daje ,ale proszę o więcej . Chcę wiedzieć co myślicie ;) ! ♥ ;P :) . Pozdrawiam ! Wiktoria ♥ :P

6 komentarzy:

  1. Chciała bym żebyś pisała wiele rozdziałów na dzień bo jak piszesz jeden to już się nie mogę odczekać co będzie dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej ! Opowiadania są genialne *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny pisz go dalej ja codziennie na niego wchodzę z nadzieją ,że pojawi się nowy rozdział i jak go w końcu czytam jestem po prostu zachwycona po prostu profesjonalnie jak zawsze...:)Z chęcią będę go czytać dalej i muszę ci pogratulować świetnego bloga...Gratuluję <3 <3 <3 Cudny blogg.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. szukałam w necie fajnego bloga z opowiadaniami o justinie i to jest właśnie to.Ten blog jest super oczywiście będe go czytać dalej i może kiedyś przyjdzie mi wena do napisania takiego opowiadania ale narazie poczytam innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cię na serio .Szczerze mówiąc na początku mi się nie podobało myślałam kolejne głupie opowiadanie a nagle szok nie mogę się odkleić ;* Buziaki pisz dalej ;)/Kaaasia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W