poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rozdział 11 !

Dzisiaj nocuję u Ari więc się nie zobaczymy chyba ,że napiszerz SMS-a Oto mój numer . Wymieniliśmy się numerami i poszłam na film .Okazało sie ,że Justin i Selena mają miejsca prawie obok nas i idą na ten sam film .
 Odrazu odechciało mi się iść i chciałam wracać gdy patrzyłam jak dają sobie popcorn ,a za nimi siedzi paparazzi i robi fotki jak jeszcze światło nie zgasło .
 Wnerwiało mnie to .  Więc wyszłam z sali ,a Justin zauważył to i pobiegł za mną pod pretekstem ,że idzie do WC . Złapał mnie za rękę .
- Co ci jest ?
- Nic
- Widze twoją wyrazę twarzy
- Mam się nie wściekać jak się z nia obściskujesz
- Ale to nic nie znaczy prze .......... Przerwałam mu pocałunkiem
Całowaliśmy się namiętnie i długo .
 Najlepszy pocałunek w moim życiu film już się skończył Selena była wściekła a ja dostałam SMS-a Od Justina Który brzmiał tak :
 Kocham Cię chcesz być moją dziewczyną ? .
A ja odpisałam :
Ja Ciebie Też Pewnie
Później poszłam do samochodu i zasnełam w domu Arianny gdy się obudziłam wziełam przysznic ubrałam to : http://stylistki.pl/luzik--49560/  tylko bez okularów . I weszłam na rożne strony plotkarskie gównym tematem było to : Justin Bieber zdradza Selenę w kinie z atrakcyjną dziewczyną kto to jest > ? .
Przestraszyłam się ,bo tam było moje zdjęcie natychmiast zadzwoniłam do Justina .
- Hey Justin > ?!
- Co tam piękna ?
- Wejdź na jakąś stronę plotkarską
- Okey
                             < Chwila Ciszy >
- O boże ! .
- I co teraz ? . Spytałam się ?
- Nic i tak zerwałem z Seleną wkurzyła mnie i to ona umieściła to zdjęcie ,dlatego była taka zła
- To ona ?
- Tak ,ale nie martw się Scooter się wszystkim zajmie
- No dobra skoro tak mówisz ,ale pod moim domem jest pełno paparazzi mama do mnie dzwoniła
- O boże pojadę tam i ich uspokoje
- Dobrze uważaj na siebie
- Ty na siebie też kocham Cię
- Ja Cb też Pa
- Pa
Po tym telefonie wyszłam na miasto z Arianną i Alice kupiliśmy wiele fajnych ciuchów i dodatków jutro miałam iść do McDonalda z Justinem więc musiałam się obrobić .
- To ja idę sobie coś poszukać ,a wy idzcie razem . Powiedziała Alice
- Ok tylko uważaj na siebie .
- Ok
- Jasmine co ci się stało ?
- Koszmar mówie Ci Justin ma ogromny problem musi się uporać z paparazzi  wykasować te zdjęcia z tych portali oraz pogadać z Seleną . Do Seleny jadę z nim .
- O no nieźle
- Tak wiem ok chodź ,bo już jest 17 ,a ja na 18 mam być w domu , I jadę z Justinem do Seleny Z Taxi .
- Ok chodź ja już mam zobacz : http://stylistki.pl/hipis-gt-195537/
- Piękny . Uśmiechnełam się sztucznie ,bo to nie był prawdziwy uśmiech cały czas byłam smutna
- Dzięki
- O.o ja też już mam zobacz : http://stylistki.pl/2-195006/  ( Bez naszyjnika )
- Woow piękna .
- Myślisz ,że Justinowi się spodoba dzisiaj ?
- Oczywiście ok idziemy znależć Alice i kupujemy
- O jestem pokaż co kupiłaś . Spytałam się Alice
- To : http://stylistki.pl/boho-194895/  Piękne co nie ? . Uśmiechneła się
- Taak ok to idziemy kupić hehe
- Ok
Gdy wszystko już kupiliśmy poszłam do domu wziełam przysznic ubrałam to : http://stylistki.pl/bez-nazwy-165064/ postanowiłam ,że tamta sukienka będzie na wyjątkowe okazję   i usłyszałam dzwonek do drzwi To był Justin Wyglądał tak : http://www.lastfm.pl/music/Justin+Bieber/+images/77761516
- Hey słońce
- Cześć . Woow mam dziewczynę modelke
- Przestań . Uśmiechnełam się
- To co idziemy ?
- Tak
Wsiadłam do taxi ,żeby nas nikt nie poznał i gdy dojechaliśmy weszliśmy do budynku i zamówiliśmy jedzenie . Trochę nam to zajeło później pojechaliśmy do Seleny .
- Jest Selena . Justin Spytał się jej stylistki
- Tak jest . Selena Justin do Ciebie !
- O.o już idę .
Gdy weszłam do budynku zauważyłam uśmiechniętą Selenę schodzącą po schodach .
- Hey Just ...... Gdy mnie zauważyła posmutniała jej mina nagle
- Co ona tu robi ?
- Stoi ślepa jesteś ?
- Co chcecie ?
- Wykasuj te zdjęcia .
- Bo co ?
Nagle nastała cisza później wyszłam ,bo zadzwonił do mnie telefon gdy wróciłam
Justin całował się z Selena Gdy mnie zauważył odczepił się od  niej .
- Jasmine to nie tak jak myślisz to ona mnie pocałowała nie ja ją .
- Justin . Rozpłakałam się . Najpierw To kino pocałunek teraz kolejny nie wierzę Ci ,że to była ustawka . Otworzyłam drzwi od Taxi Wziełam oddech i wypowiedziałam ostatnie dwa słowa .
- To koniec !
______________________________________________________________________

Mam nadzieję ,że Wam się podobało jeśli tak to piszcie w komentarzach . Dedykuje ten Rozdział Agness005 . Pozdrawiam :**

3 komentarze:

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W