sobota, 18 sierpnia 2012

Rozdział 4 !

Jeszcze dzisiaj miałam pójśc na plażę z
 Justinem była 15 : 30 poszłam się umyć i naładować aparat założyłam to : http://stylistki.pl/gothic-194843/ .
I usłyszałam dzwonek do drzwi . 
 - Mamo to do mnie . Powiedziałam krzycząc ! .
  - No dobra to idziemy ? . Spytał się Justin .  
- Tak . ( Powiedziałam nie pewnie ,a w myślach : Miejmy to już z głowy ) .
Gdy byliśmy już na plaży zrobiliśmy masę zdjęć przy okazji Justin
Wziął mnie na ręce i zaniósł na brzeg puźniej wrzucił do wody .
A ja z zemsty podtapiałam go .
Nie było tak źle na koniec poszliśmy do McMacdonals .
Tam zamowiliśmy zestaw i dwie zabawki bawiąc się nimi i udawając je głosami zaczeliśmy się śmiać i opowiadać sobie kawały .
. Nie powiem ,bo miło spędziłam czas w końcu Justin Zaproponował mi pewną sprawę .........
______________________________________________________________
Ale to już w 5 rozdziale komentujcie te miłe komentarze są mi potrzebne do dalszego pisania :)

10 komentarzy:

  1. Jako że pisze własne opowiadanie i mówią mi, że trochę się na tym znam dam ci radę.
    1. DŁUŻSZE A RZADZIEJ ROZDZIAŁY
    2. DAWAJ SPACE JAK PISZESZ DIALOG.
    3. JA OSOBIŚCIE NIE LUBIĘ OPOWIADAŃ Z MINKAMI BO MNIE WKURZAJĄ.
    4. POPRACUJ NAD ROZDZIAŁEM, PRZECZYTAJ 1234567654 RAZY NIM WSTAWISZ I UPEWNIJ SIĘ, ŻE WYSZEDŁ TAK JAK CHCIAŁAŚ. PO CO PISAĆ COŚ SZYBKO, TYLKO ABY BYŁO? NIE PISZ PARUNASTU KRÓTKICH ROZDZIAŁ NAPISZ ZA TO O WIELE DŁUŻSZY 1.
    MÓWIĘ TO CO MYŚLĘ, TAKA JUŻ JESTEM. KOCHAM JUSTINA, ALE POSTARAJ SIĘ.
    @Prince_Lilianna
    Zapraszam do mnie. Skomentuj, dodaj do obs. jak się spodoba. Możesz także wygłosić własną opinię, że ci się nie podoba. nie zabraniam. Bo dzięki temu wiemy co mamy poprawić ;)
    http://oneheartwithmillionvoices.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Liliana bez urazy ,ale ja pisze jak lubię I tobie się nie wtrącam może nie jestetem taka w tym dobra ,ale ludzie przed 25 minutami temu założyłam to ,a ty to już trochę prowadzisz postaram się to poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie powiiedziałam, że źle piszesz. Możesz wstawiać buźki, ale mówię, że dłuższe rozdziały < przynajmniej troszkę dłuższe> lepiej się czyta niż takie meeega krótkie. I z tą spacją, bez urazy, ale mam racje. chce czytać twojego bloga, ale nie potrafię, bo nic nie rozumiem. Może ja tylko tak mam. Ale spróbuj się dostosować do czytelników.

      Usuń
    2. Też tak mam. Czytam to, bo pomysł całkiem niezły, ale czasami gubię się w zdaniach, bo np. nie postawisz kropki, czy przecinka. Źle również zapisujesz dialogi, ale ich poprawny zapis możesz znaleźć na wielu blogach, np. na blogu Lily ; )

      Usuń
    3. Zgadzam sie z dziewczynami powyżej, chociaż sama pisze bloga od nie dawna...ale źle mi się czyta takie bez elastyczności i etyki.

      Usuń
    4. Wiem z niektóre pisały żeby bardziej szczegółowe to polecam tamtendzien.blogspot.com jest o Justinie spodoba się wam ;) a co do tego to jest fajne ale rażą mnie błedy ort. I interpunkcyjne... no i czegoś mi brakuje właśnie tego opisu np. Justin spojrzał jej głęboko w oczy...ona zarumienila się...

      Usuń
  3. Boskie ... Mam nadzieje że będzie tego więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie :) http://my-dreams-sink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W