niedziela, 19 sierpnia 2012

Rozdział 6 !

Po tym jak skończyły się lekcje pani zatrzymała wszystkich jeszcze na 5 minut w klasie .
- Słuchajcie nie długo w naszej szkole organizujemy bal przychodzicie albo sami albo z kimś . Powiedziała .
- Oo to super ! . Ucieszyłam się 
- EXTRA !!!! . powiedziała uśmiechając się i patrząc w stronę Justina Arianna .
Przez chwilę miałam wrażenie ,że coś przede mną ukrywają . To było bardzo dziwne .
- Hey Jasmine ! . Powiedział krzycząc i goniąc za mną Justin
- Co ?
- Słuchaj mam do Ciebie pytanie . Za czerwienił się
- No gadaj szybko ,bo muszę już iść .
- Chciałabyś pójść ze mną na ten bal w piątek ?
- Ja ?!
- No tak ty . Tylko jako kumple
- Ale nic więcej tak ?
- Jasne .
- I bez paparazzi ?
- Bez .
- Ok no to przyjdź po mnie w piątek o godz 18:00
- Świetnie . To pa !
- Ta jasne pa . Uśmiechnęłam się .
Przez chwilę myślałam ,że coś do mnie czuje . Ale przypomniałam sobie ,że go nienawidzę .
Poszłam do domu . I zapomniałam ,że byłam umówiona z Ari przy okazji chciałam się jej spytać , dlaczego tak Dziwnie patrzyła na Justina . Więc wzięłam mały prysznic odświeżyłam się i założyłam to : http://stylistki.pl/USA-195623/ i poszłam do szkoły tańca z Arianną . Gdy weszłam do budynku załóważyłam tam Justina uczył tańczyć . Przecież Zapomniałam ,że miał być nowy nauczyciel ,a Justin przecież świetnie tańczy i sam zna pare ciekawych układów tanecznych .
-Hey . Zobaczył nas Justin i podszedł
-Cześć . Powiedziałyśmy razem z Arianną
-Co wy tu robicie ? . Spytał się
-A uczym sie tańczyć będziesz naszym nauczycielem . Powiedziałam lekko się uśmiechając !
-O.o to super będę uczył takie ślicznotki . Nieźle ok to zapraszam na parkiet .
-Ok od czego zaczynamy ? .
- Siadajcie gdzie chcecie .
- Ok poszłyśmy do rogu i usiadłyśmy na podłodze .
Założyliśmy czapki ja tą : http://stylistki.pl/przedmioty/czerwona-new-era-7442/ i bawiliśmy sie mikrofonami . Patrzyłam się cały czas na Justina . Powoli zaczynałam coś do niego czuć . Bałam się co będzie w Piątek .
_____________________________________________________________________________
Sorry że taki krótki ,ale poprostu dzisiaj nie mam weny . Pozdrawiam ! :) ♥

4 komentarze:

  1. nie wiem czy wiesz, ale myślnikami ---> ,,-" oddzielasz wypowiedzi osób od podmiotu lirycznego np:
    poprawna wersja..
    -Nie wiem...- Zrobiłam minę szczeniaczka.

    A ty robisz taką:

    -Nie wiem... . Zrobiłam minę szczeniaczka.

    To jest wielki błąd językowy, ale jedyny :) I pamiętaj, jeśli w wypowiedzi osoby, lub dialogu występuje czasownik, to zdanie, które wypowiada podmiot liryczny zaczyna się z dużej litery. To tyle pozdro ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz nieźle ale niektóre zdania są niezrozumiałe i do tego są błędy ortograficzne np napisałas ,,gdy weszłam do budynku zaóważyłam tam justina uczył tańczyć" jak dla mnie powinno być tak ,, weszłam do budynku , zobaczyłam justina który uczył tańczyć małą grupkę ludzi'' lub coś takiego bo tego twojego zdania wogóle nie zrozumiałam a tak wogóle pozdro :) nawet z tymi błędami może być choć moim ulubionym blogiem jest justin i selena story ta dziewczyna ma ogromny talent poczytaj polecam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz nieźle ale niektóre zdania są niezrozumiałe i do tego są błędy ortograficzne np napisałas ,,gdy weszłam do budynku zaóważyłam tam justina uczył tańczyć" jak dla mnie powinno być tak ,, weszłam do budynku , zobaczyłam justina który uczył tańczyć małą grupkę ludzi'' lub coś takiego bo tego twojego zdania wogóle nie zrozumiałam a tak wogóle pozdro :) nawet z tymi błędami może być choć moim ulubionym blogiem jest justin i selena story ta dziewczyna ma ogromny talent poczytaj polecam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W