sobota, 18 sierpnia 2012

Rozdział pierwszy !

                                      ******** Oczami Jasmine******** 
Cześć jestem Jasmine mam 18 lat i lubię robić zdjęcia chodze do szkoły do Kanady ma przyjechać jakiś nowy uczeń podobno sławny ja ogólnie nie lubię takich gwiazdeczek podobno naszą nową nauczycielką będzie jego mama .
 Bardzo się ciesze bo ogólnie mówią ,że jest fajna i mało będzie zadawała .
Ok to ja idę do szkoły .
- Cześć Ari ( Arianna )
- Hey Jas
 - Co tam u cb ?
- A nic takiego wiesz jak to zawsze zapomniałam odrobić lekcjii ,ale ta nowa nauczycielka nawet się nie połapie idziesz ze mną do sklepu po kilka par butów
- No wiesz dzisiaj nie moge ma ktoś przyjśc na kolację do nas muszę odrobić lekcję i pomoc robic kolację ,więc dzisiaj się nie zobaczymy .
 Ok to ja idę na lekcję Fotografii .
 - Paa Jas .
Szłam i szłam przez przypadek nadepłam na nogę takiej laluni z naszej szkoły ma na imię Vanessa jest strasznym plastikiem nie nawidzimy się od 4 klasy podstawowej właśnie wtedy przyszła pierwszy raz do szkoły. Na zajęciach fotografii przyszedł właśnie ten nowy uczeń jego mam była fajna ,ale nawet nie spodziewałam się kim jest ten Nowy .
Okazało się ,że nowym uczniem jest Justin ......... Bieber ! .  Zdrętwiałam .
Każdy chciał z nim siedzieć tylko nie ja wręcz się modliłam ,żeby tak nie było niestety to właśnie ja musiałam przeżyć ten koszmar . Na dodatek jeszcze musiałm z nim zrobić sesję zdjęciową plaży byłam z nim w parze . To był najgorszy dzień życia gdy szłam z Ari do domu Arianna Powiedziała :
 - Poznałaś już sąsiada ?
- Nie . Odpowiedziałam
 - A ja wiem kto nim jest . Zaczeła się śmiać ,a później współczuć .
 - No to niby kto ? . Spytałam się niepwenie .
 - Napewno chcesz wiedzieć ? 
- No tak dawaj wall śmiało .    
- To Sam Justin .....
Niestety nie dałam jej powiedzieć dalej krzyknełam i wściekła weszłam do domu walnełam drzwiami i zdenerwowana poszłam do mojego pokoiu . Weszłam na Facbooka  i Twittera . Odsłoniłam rolety i w okna zobaczyłam .......                                                                                                                               

8 komentarzy:

  1. Fajne...Będę Z wielką chęcią czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się za każdy miły komentarz będzie jeden post więc pisze ;) ! . :) Pozdrawiam Victoria .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :)
    Zapraszam do mnie http://blieveinourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czkam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę Justina Bibera, a to zaczęło mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W