środa, 22 sierpnia 2012

Rozdział 16 !

Po paru godzinac drogi zaczeła boleć mnie głowa .
- Justin głowa mnie strasznie boli . Posmutnialam nagle
- Ohh nie martw się to tak zawsze jest na początku .
Gdy dojechaliśmy do domu Justin poszedł zrobić coś do jedzenia , a ja zemdlałam .
Przez ten cały czas śniło mi się o tajemniczym chłopaku niestety nie widziałam twarzy ,ale był naprawdę znajomy . Czułam się przy nim taka taka bezpieczna i kochana . Nagle zaczął do mnie mówić jakiś chłopak .
- Masz tyle szczęścia i go nie doceniasz już się nie obudzisz .
Zaczełam czuć jak się pocę coś po mnie spływa . Po paru godzinach obudziłam się na łóżku wszyscy płakali ,a ja leżałam i nie wiedziałam o co chodzi .  Zauważyłam Justina , Ariannę , Moją mamę , i jakiś innych ludzi . Wszyscy się do mnie odwrócili ,a ja Zauważyłam na korytarzu chłopaka tak czułam ,że to on był w tej samej bluzie co w śnie . Zaczełam się denerwować .
- Justin zobacz .
- Co się stało .
- Tam z tyłu .
- O co chodzi . Nikogo tam nie ma . Nie martw się .
Ten tajemniczy chłopak uciekł zniknął w jednej chwili .
A ja nadal nic nie pamiętałam nawet nie wiedziałam kto to by mógł być , Bo nie znałam nawet ani jednego swojego znajomego tylko mamę Ariannę i Justina to było straszne nawet nie wiecie jakie to było męczące i okropne .
- Justin muszę Ci coś powiedzieć . Zostawicie Nas samych na chwilę ?
- Jasne . Powiedziała Arianna
- Co się stało kochanie ? . Spytał się przerażony Justin .
- Wiesz jak byłam w śpiączce przez te pare godzin to śnił mi się chłopak . Czułam do niego miłość .
- Ohhh większą niż do mnie ?
- Justin przepraszam Cię ,ale jeśli mam być szczera to tak . Groził mi śmiercią .
- Czyli mam rozumieć ,że mnie nie kochasz ?
- Justin to nie tak mam pustkę w głowie wszystko zapomniałam .
- Wiesz co jesteś idiotką . Po czym wyszedł ,a ja zaczełam płakać .
Nigdy Justin tak do mnie nie mówił zawsze był kochany i radosny . Coś przede mną ukrywał ,ale nie wiedziałam co to było bardzo męczące .
_______________________________________________________________________

2 komentarze i odrazu robię 17 rozdział . Bardzo mocno pozdrawiam moją Friends MyHeart  I zapraszam na jej bloga http://bieberowehistoryjki.blogspot.com/ :) ! PS. Jeśli ktoś chcę dedykację niech pisze na ten email i przysyła fajne fotki biebsa ,a dostanie nagrodę . Tą nagrodą będzie Dedykacja :) ! . . Oto mój e-mail : wiktorka3@interia.pl

5 komentarzy:

  1. Ooo...To jest przeurocze :)♥tyko ta końcówka z Justinem jest inna bo w tamtych rozdziałach był radosny miły a nagle tak do niej mówi ...;| ale i tak super są te rozdziały ...xxD I♥YOU JUSTIN♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog strasznie fajnyyyy ale dodawaj dłuższe rozdziały ! Proszeeeeeeeeeee ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nigdy wcześniej tak do mnie nie mówił..."
    Jak mogła wiedzieć jak ją traktował skoro ma amnezie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami wszystko mieszasz i robi się groch z kapustą i masło maślane:P Ale i tak fabuła cudna!

    /Usagi

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W