poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rozdział 9 !

Dzisiaj miał być bal więc mieliśmy dzien wolny od szkoły postanowiłam ,że zajmę się porządkami w moim pokoiu . Był błysk okazało się ,że już jest 17 zjadłam coś  wziełam przysznic i była 17 : 30 pomalowałam poaznokcie i ubrałam to : http://stylistki.pl/sylwestrowo-30586/  Bez opaski . Była 17 : 45 . Naładowałam telefon umalowałam się i usłyszałam dzwonek do drzwi . Otworzyła moja mama .
- Dzien dobry jest może Jasmine ?
- Witaj tak jest może wejdziesz ?
- Tak dziękuje
- Jasmine !
- Tak już ide .
Zeszłam a Justin Otworzył oczy .
- Woow ! Prześlicznie wyglądasz .
- Dzięki Ty też . ( Wyglądał tak ) : http://www.bing.com/images/search?q=Justin+Bieber+2012+sesja+&view=detail&id=4100964D0654B6206A7DB2CA8391395D71761940&FORM=IDFRIR
Tylko ,że z opuszczonymi rękawami ! :)
- To jedziemy >?
- Jasne . Mamo to my idziemy pa .
Justin Otworzył mi drzwi najpierw od domu ,a później od samochodu .
- Dziękuje .
- Proszę
Nagle nastała cisza w końcu Justin zagadał .
- To co u Ciebie ?
- Spoko nawet .
- Coś się stało ?
- Wiesz chciałam Cię przeprosić za to ,że tak Cię oceniałam .
- Spoko jestem przyzwyczajony do takich sytuacji . Nie umaiłbym się na Ciebie gniewać .
Wszyscy razem się zaśmialiśmy nagle zobaczyliśmy budynek szkoły wysiadłam z samochodu i słyszałam jakąs muzykę . Gdy weszliśmy czekała na nas już Arianna i Zayn .
- Hey
- Cześć . U jak wy do siebie pasujecie
- Co nie jesteśmy tylko kumplami . Powiedziałam
- Ta właśnie chcecie coś do picia ?
- Tak Ja cole powiedziała Arianna .
- Ja też . Przy okazji oznajmił Zayn
- A ty Jasmine ?
- Ja pójdę z Tobą i zobacze co jest . Uśmiechnełam się
- Ok To zapraszam prodem .
- A tak wogóle miałabyś ochotę zatańczyć ?
- Pewnie . Trzymałam uśmiech . I bardzo chciałam z nim zatańczyć .
- To zapraszam na parkiet . Zaśmiał sie Justin ,a ja nadal miałam uśmiech na twarzy leciała dyskotekowa piosenka . Aż nagle zaczeła się wolna wszyscy zaczeli się przytulać tylko nie ja z Justinem . W końcu przełamałam mur i przyjełam pozę typu tańca przytulańca wtuliłam się w Justina i tak było przez pare minut . Później piosenka się skończyła i powiedziałam Justinowi ,że muszę na chwilę iść do toalety . Gdy przyszłam z Toalety Justina Już nie było
Podeszłam do Arianny  .
- Ari nie widziałaś gdzieś Justina ?
- Chyba wyszedł
Poszłam na dwór A tam Nikogo nie było później wróciłam na sale ,a tam Justin stał na scenie i śpiewał jego nowy hit : Be Alright Narazie Jeszcze nie skończyłam

1 komentarz:

  1. bardzo fajne opowiadanie Wiktorka. I Justin i Jasmine wyglądali ślicznie! :) czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W