poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rozdział 10 !

Nie mogłam uwierzyć własnym oczom Justin śpiewał moją ulubioną piosenkę z albumu BELIEVE .
Prawie się popłakałam . Później podszedł do mnie i delikatnie złapał za rękę nastepnie jego tancerz przyniósł kwiaty Justin dał mi je po czym pocałował w polik .
Zaczerwieniłam się . Zauważyłam ,że każdy się na mnie patrzy i zawstydziłam się lekko . Później gdy piosenka się skończyła wielkie shoow również . Justin podszesł do mnie .
- Słuchaj od zawsze chciałem Ci to powiedzieć .
- Co ?
- Podobasz mi się . Chcesz być moją dziewczyną ?
- Słuchaj Ty też mi się podobasz . Ale za wcześnie na nowego chłopaka nie dawno rozstałam się z moim były chłopakiem Michelem jutro wraca do Kanady i poprostu nie moge się zgodzić przepraszam .
- Rozumiem .
 Nagle Biebs posmutniał nigdy nie widziałam go takie smutnego .
- Justin przepraszam Cię .
- Nie nic się nie stało rozumiem Cię . Ale pamiętaj ,że nigdy moje uczucie nie zgaśnie
- Justin moje do Ciebie też . Pocałowałam go na pożegnanie w usta .
- Pa :**
- Cześć .
Wróciłam do domu poszłam do mojego pokoiu weszłam na Twittera ostatni wpis Justina brzmiał tak : Niestety moja niespodzianka była do bani ,ale trzymam sie mojego motta nigdy nie mów nigdy będę próbował .
Łza zakręciła mi się w oku . Po czym położyłam sie na łóżku i zasnełam rano obudziłam się miałam pół godziny do wyszykowania wstałam ubrałam to : http://stylistki.pl/street-20-195638/  Następnie podjechał po mnie wóz Arianny
- To co jedziemy ?
- Tak jasne . Po czym wsiadłam do samochodu .
- Co taka smutna w końcu jestes dziewczyną tamtadam .... Justina Biebera !!!! ......
- Co nie jestem jego dziewczyną !?
- Upss To sorry . Wzieła telefon i pisała chyba z 50 SMS-ów tej samej treści .
- Czy ty to rozgadałaś całej szkole >?
- Co ja ?
Spojrzałam się na Ariannę tym moim strasznym wzrokiem .
- No dobra sorry ,ale w końcu go pocałowałaś .
- No i co .... Ok już wysyłaj te SMS-y Szybciej
- Przykro mi Sorry
- Już nic się nie stało . A na co idziemy > ?
- Na komedię romantyczną
- Ok
Dojechaliśmy do Kina po czym weszłyśmy do budynku kupiliśmy bilety popcorn i 2 cole / .
Nagle zauważyłam Justina z Seleną Gomez Poczułam jak mnie serce kuje przeciez mówił ,że tylko mnie kocha . Łzy napływały mi do oczu .
Gdy spojrzał sie na mnie ja się odwróciłam żeby nie widział moich łez w końcu spojrzałam na niego ,a on podbiegł do mnie
- Co się stało Jas ?
- Naprawdę nie wiesz !
- Nie
- Mówiłeś ,że zawsze będziesz mnie kochał ,a teraz z Seleną Flirtujesz
Zaśmiał się .
- Nie to tylko ustawka ,żeby Selena Miała więcej fanów i była popularniejsza przy okazji ja też tak to Scooter wymyślił upierałem się ,ale niestety nie udało się . Paparazzi porobią nam pare fotek ,a później zakończymy związek .
- Słuchaj jesteś najgłupszym człowiekiem jakiego znam Głuptasie . Uśmiechnełam się i Pocałowałam w usta po czym zauważyłam skrywającego się za kanapą paparazzi .....
___________________________________________________________

I to już koniec do zobaczenia jeśli Wam się podobało to komentujcie :) ! / Wisia ♥

3 komentarze:

  1. ooo! słodkie :) czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słodkieee urocze czemuy ja tak nie mam napisz pare rozdziałów o mnie i o justinie ja mam na imię Angelika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak sweet <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga! Jeśli przeczytałeś/aś ten post/rozdział napisz proszę komentarz ze swoją opinią. To natchnie mnie do dalszego pisania. Serdecznie z góry dziękuje za każdy dodany komentarz! :) / W